Status prawny
Przedszkole Miejskie nr 100 w Łodzi jest jednostką organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej.
Organem prowadzącym jest Gmina Miasto Łódź
Organem nadzoru pedagogicznego jest Łódzki Kurator Oświaty.
Działalność Przedszkola Miejskiego nr 100 regulują następujące akty prawne i dokumenty:
- Ustawa Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. ( Dz. U. z 2017r. poz. 59 ze zm.)
 - Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60 ze zm.)
 - Ustawa Karta Nauczyciela z dnia 26 styczna 1982 r. ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1189 ze zm.)
 - Statut Przedszkola Miejskiego nr 100 w Łodzi [.docx, 52.72 kB]
 
Organami przedszkola są:
- Dyrektor
 - Rada Pedagogiczna
 - Rada Rodziców
 
Na czele przedszkola stoi dyrektor. Stanowisko to powierza mu organ prowadzący zgodnie z Ustawą o systemie oświaty w drodze konkursu. Dyrektor kieruje całokształtem działalności przedszkola i reprezentuje placówkę na zewnątrz. Realizuje też szereg zadań określonych
w ustawach: prawo oświatowe, o systemie oświaty i ustawie – Karta Nauczyciela.
Dyrektor współdziała z organem prowadzącym przedszkole, radą pedagogiczną, rodzicami i organem sprawującym nadzór pedagogiczny oraz realizuje inne zadania wynikające ze szczegółowego przydziału czynności dyrektora, zatwierdzonego przez organ prowadzący.
Nauczyciela na stanowisko zastępcy dyrektora powołuje Dyrektor
Szczegółowe zadania i kompetencje Dyrektora określone są w Statucie przedszkola
Dyrektorem Przedszkola Miejskiego nr 100 w Łodzi jest Ewa Cholerzyńska
Dyrektor przyjmuje skargi i wnioski w poniedziałki i środy w godzinach 9.00-17.00 w nagłych wypadkach codziennie w godzinach pracy.
W przypadku nieobecności dyrektora przedszkola zastępuje go nauczyciel - społeczny zastępca dyrektora.
Społecznym zastępcą dyrektora przedszkola jest Małgorzata Polańska.
Komunikacja dyrektora z rodzicami
W Przedszkolu Miejskim nr 100 najważniejsze jest dziecko, równie ważni są jego rodzice.
Jakość pracy przedszkola zależy od dobrych kontaktów na linii dyrektor–rodzice.
W SETCE pozytywne relacje z rodzicami budowane są w oparciu o:
- komunikację bezpośrednią, ustną – organizowanie drzwi otwartych, zebrań, spotkań adaptacyjnych,
 - komunikację e-mailową,
 - tablicę ogłoszeniową,
 - stronę internetową przedszkola,
 - konto na portalu społecznościowym,
 - komunikację SMS-ową,
 - prezentację multimedialną
 
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 15-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
 - 07-11-2010 - Edycja treści
 - 04-11-2010 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1134
